21 Nisan 2008

"Creep Control System?"

Vakitsizlikten ötürü şimdiye kadar yazdığım en anlaşılmaz haberi, daha sonra fırsat bulduğumda detaylandırmak üzere sunuyorum.

1- Yeni nesil CVT'lerde creep control system var.

2- Yeni neslin motorları, düşük sürtünme ve düşük tüketim için baştan aşağı tasarlanmış, dünyada ilk kez kullanılan yöntem ya da teknolojiler de bulunuyor (bu linkte sadece motorlar değil, bir çok detay üzerine bilgi var ama okuyamadım).

Not: Önümüzdeki bir iki hafta içinde bu kaynakları okuyup yorumlayabilecek birisi çıkarsa minnettar kalırım, aşırı yoğunluktan vakit bulamıyorum.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Barış bey
bu yeni jazzın fiyatları nasıl olur?
ona göre bekleyip beklemeyeceğimize karar vereceğiz.

Adsız dedi ki...

barış merhaba,

cama yapışan güneşlik vantuzu kapı içine kaçtı.
internetde gezinmekten bayıldım. arka kapıyı sökemedik. bildiğin resimli bir yer var mı?

muratkurtmsn@hotmail.com

Adsız dedi ki...

sğl. buldum.

http://www.hondafitjazz.com/rear_door.htm