20 Nisan 2008

Dijital kullanma kılavuzu


Honda, Japonya'daki internet sitesinde yeni Jazz sahipleri için dijital kullanma kılavuzu ( 1 ve 2 ) hazırlamış. Japoncamız olmasa da incelemeye değer, düğmelerine rasgele basın. İlgin bir içeriğe rastlayanlar yorumlara ekleyebilir...

Mesela ben lastik tamir kitinin videosunu bulup izledim hemen. Yeni kasada stapne olmayacaksa lastik patladığında ne yapacağımızı şimdiden öğreneyim dedim. Tamir sıvısını lastiğe doldurma, sübabın sökülmesi ve elektrikli kompresörle hava basma adımlarını görünce böyle bir işlemi videoyla tarif etmenin ne kadar doğru olduğunu anladım. Dijital kılavuz faydalı bir hizmet gerçekten de.

Not: Kimi köşelerde geçen DVD ibarelerinden tahmin ettiğim, arabayla birlikte bunu DVD formatında da sundukları.

1 yorum:

Gural dedi ki...

Lastik tamir kitinin videosunu izledim gerçekten çok başarılı bir yöntem. Lastiği şişirmek için aleti çalıştırırken konsoldaki "Video Input" girişi beni mest etti. Muhtemelen bu donanım ile TR'ye gelmeyecektir ama mevcut Jazz'a göre çok fazla yeniliğe sahip olması sevindirici. Bu manual'ları bir ihtimal araç içindeki panelden de izlemek mümkün olabilir diye düşünmüyor değilim.