03 Mayıs 2009

Anket

Cuma günü Honda Türkiye'den arayıp müsait olduğum bir ara görüşmek istediklerini söylediler. Nedeni anladığım kadarıyla bir müşteri memnuniyet anketi. Blogla alakası olup olmadığını bilmiyorum, bu konuda bir şey sormadım. Görüşme için gelecek arkadaşı yarın (Pazartesi) 14:00'da bekliyorum. Sonucu buradan iletirim.

Her periyodik bakımdan sonra Honda Türkiye'den en fazla iki gün içinde mutlaka bir telefon gelir ve hizmetinden yararlandığım servisle ilgili bir telefon anketi yapılır. Bu yüz yüze görüşme yeni otomobil alanlara yönelik farklı bir proje mi bilmiyorum.

Son zamanlarda benzer bir telefon almış yeni Honda sahibi var mı aranızda? Yorum kısmında açıklayabilir misiniz?

4 Mayıs 2009 eki: Anket öğleden sonra gerçekleşti. Beni arayanlar Honda Türkiye değil, GFK Türkiye adlı bir şirketmiş. Sadece bilgilerimi (başka müşterilerinkiyle birlikte) Honda'dan almışlar, ben de gürültülü ortamda konuşurken Honda'dan arandığımı sanmışım. Bu yalnız Honda'yı değil, bütün markaları kapsayan geniş çaplı bir tüketici memnuniyeti araştırması. Otomobille ilgili gerçekten çok detaylı soruların bulunduğu bir anket doldurdum. Sonucu ileride açıklandığında burada mutlaka yayınlarım.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

aynı sirket beni de aradı, musait olmadıgımı soyledim. onumuzdeki gunlerde randevu almak icin tekrar arayacaklar...

Yuksel