"Düz 1.4'teki 100 beygirlik I-VTEC, eski 83 beygirlik I-DSI'dan kesinlikle çok daha canlı. Özgürce ve neşeyle devirlenirken aynı zamanda da 5. vites / 1000 devirde 32 km/s hızla gidebilecek kadar da iyi bir düşük hız torku üretiyor. Direksiyonun kaster açısı ileri kaydırılmış ve %50 daha güçlü bir elektrik motoru (EPS) kullanılmış. Bu ikisi el ele verince sürüş eski kasadan çok daha olumlu ve kesin hale gelmiş, hızlı bir virajda çizgisini çok iyi koruyor. 185/55/16 lastikler ve uzatılmış arka süspansiyon kollarıyla sürüşü bir Focus kadar olmasa da eskisinden kesinlikle daha iyi. Sürüş ve yol tutuşunun orijinal Jazz'da arabanın muhteşem kullanışlılığı karşısında affedilen bir hayal kırıklığı olduğunu hatırlıyorum. Yeni kasada böyle bir hayal kırıklığı yok. Seat Ibiza ya da Mazda 2 kadar keskin olmasa da rakipleri karşısında ezilmeyen iyi bir yol tutuşu var."
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
1 yorum:
düz vitesi bilmem ama cvt şanzımanlı jazz kulanıcısı olarak yeni kasa i-shift şanzıman test sürüşünde beni ciddi hayal kırıklığına uğrattı, vites geçişleri kafa sallattırıyor
Yorum Gönder