14 Ağustos 2006

Bir otomobil günlüğümüz daha oldu

Son günlerde verdiğim linkler arasında görmüş olabilirsiniz, artık bir otomobil günlüğümüz daha var! Ömer Tuğlacı'nın 98 model Polo'sunu anlattığı ve içeriği de giderek zenginleşmeye başlayan bu yeni günlüğüne şimdiye kadar bakmadıysanız takip etmeye başlamanızı tavsiye ederim.

İnternet üzerinde nitelikli türkçe içeriği kişisel çaba ve deneyimlerimizle zenginleştirmemiz çok büyük önem taşıyor. Blog açmak ve devam ettirmek çok kolay, yeter ki içinizde yazma ve paylaşma isteği olsun. Haftada beş - on dakikanızı ayırarak bile çok güzel bir iş çıkarmak mümkün. Neticede ben de bu günlüğü kendim ya da otomobilim değil, sizler için yapıyorum. "Alkışlarla yaşıyorum" gibi bir söz oldu ama samimiyim. Bir arama yaptığımda ve tatmin edici bir sonuca ulaştığımda o sayfayı hazırlayan kişiye çok büyük bir minnet duyuyorum. Bilgiyi karşılıksız paylaşan "elit" topluma borcumu ödemenin en güzel yolunu da bu havuza kendi ürettiğim içerikle katkıda bulunmak olarak görüyorum.

Aranızdan herhangi bir konuda günlük / blog açmak isteyenlere elimden gelen her şekilde yardım edeceğimi de tekrar ilan edeyim.

Hiç yorum yok: