06 Mayıs 2006

Limuzine ne gerek var?

Auto123'teki yazıda, arabayı 1867 km boyunca kullanarak test eden üniversite öğrencisi anlatıyor:

"Ders aralarında arabaya girip önceki senenin sınav sorularını gözden geçiriyorum. Daha önce limuzinler dışında bir arabada çalışmanın rahat olabileceğini hiç düşünmemiştim. Fit, fikrimi değiştirdi. Magic Seats'i Refresh moduna getirmek yeterli. İçeceklerimi koyacak yerim ve MP3 çalarımı takabildiğim müzik sistemi var. Kağıtlarım ya da yiyeceğim-içeceğim bitmedikçe arabadan çıkmak için bir sebep bulamıyorum"

Üzgün yorum: Yazdıklarımı okuyup Jazz almaya karar verdiğini söyleyenlerden çok sayıda teşekkür mesajı alıyorum ve bu gerçekten de çok hoşuma gidiyor. Ancak sakın Refresh modunun Türkiye'deki Jazz'larda olmadığını unutmayın. Bu çok güzel bir özellik ama bizdekilerde yok. Sebebini de kesinlikle bilmiyorum. Eğer aylar sonra birisi çıkıp da "E hani bu arabanın refresh'i?" diye soracak olursa sorumluluk kabul etmem!

Hiç yorum yok: