26 Haziran 2005

Açıklama

Bu günlüğün Honda Türkiye A.Ş. ya da reklam ajansıyla en küçük bir bağlantısı bulunmamaktadır.

Varoluş sebebi, bir seneden uzun süren çok detaylı bir araştırma sonucunda yaptığı seçimden ileri derecede memnun kalmış bir Jazz sahibinin aynı süreçten geçen ve onbinlerce ytl harcamaya hazırlanan kafası karışık insanlara yardımcı olma ve asla yeterince tanıtılmayan farklı bir seçeneği gösterme çabasıdır.

Öyleymiş gibi görünmese de tamamen tarafsızdır, tarafsız kalacaktır; otomobilin ya da servis(ler)inin olumsuz taraflarıyla karşılaşılırsa aynen yazılacaktır.

Önemli not: Jazz günlüğünü Aralık 2004'te Ekşi Sözlük'te başlattım. Yedi aydır yazdığım yorumları, sözlükte yer almayan ve araştırma aşamasını detaylı olarak anlatan giriş yazılarının ardından bu
weblog'a toptan gireceğim için ilk elli kadar maddenin tarihleri hatalı olacaktır.

Not: Sözlük yazarlarından Passion'a (
Baturalp Torun), zaten ne zamandır aklımda olan bu siteyi hayata geçirmemde itici güç olduğu için sonsuz teşekkürler.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Barış Bey,
Ben 2001 yılında Renault Clio HB 1.4 16 V otomatik vites kullanmaya başladım.İlk arabamdı.2005 yılının başında çeşitli sebeplerden satmak zorunda kaldım.Sonbaharda yeniden araba alma planları yaparak,ki ne alacağım hakkında bir fikrim de olmadan,en iyi kaynağın kullanıcılar olduğu düşüncesiyle ekşi sözlükte arabalarla ilgili yazılanları okuyordum.Orada yazdıklarınızı okuduktan sonra Honda Jazz almaya karar verdim.Umarım bunu gerçekleştireceğim.Ben sizin,aracınızla ilgili gözlemlerinizi,büyük bir sorumluluk ve istikrarla bizlerle paylaşmanızdan duyduğum memnuniyeti dile getirmek istiyorum.Teşekkür ederim.

Barış Purut dedi ki...

İlginiz için çok teşekkürler Süha Bey.
Umarım siz de benim gibi memnun kalırsınız.