28 Haziran 2005

Siftah!

1) İlk kazamız! Dün akşam hayatında ilk kez trafiğe çıktığını öğrendiğimiz genç bir sürücü arka sağımıza çarptı. Sadece tamponun boyası köşede biraz kalktı, ancak metalik olduğu için tamponun tümüyle boyanması gerekiyor. Kaza yerinden Honda servisine telefonla sorup öğrendiğimiz, tamponun boyanmasının 220 ytl + kdv olduğu, o da elbette park sensörlerine bir zarar gelmemiş ve görülmeyen başka bir hasar oluşmamışsa. Bugün servise götürüp tam maliyeti öğreneceğim.

2) Arka tamponun boyanmasının aslında 170 ytl + kdv olduğunu öğrendik, çarpan arkadaş masrafı ödedi.

3) Tampon için arabayı pazartesi öğleden sonra servise götürdüm, arabayı çarşamba saat 4-5 gibi alabileceğimi söylediler. Öğleden sonra değil de sabah erkenden götürebilseymişim arabayı salı günü alırmışım, 4-5 saat için bir gün oynadı. İyi de oldu, sokağımız kazılıyordu, en azından üç günlüğüne arabayı nereye park edeceğimi düşünmek zorunda kalmadım. Yarın alıyorum, boyada bir kusur olup olmadığını, mesela rengin tutup tutmadığını vs. yazacağım.

4) Çarşamba öğleden hemen sonra hazırdı araba, boyada bir kusur yoktu, kaza sırasında çizilmiş olan park sensörleri de yeni gibiydi, ne ele ne göze gelen bir farklılık yoktu. ne farklılık olacak ki diyebilirsiniz, zamanında eski arabam
Rover'ın tamponuna çarpmışlardı ve boyaya götürmüştüm, arabanın işi bittiğinde tampon üzerinde yanık deri misali soyulmaya hazır ve ele de pütür pütür gelen rezil bir boya vardı, ayrıca rengi de tutmuyordu. Honda Damla'da farkını benim bile (grafiker, fotoğrafçı, doğuştan büyüteç, görsel manyak) anlayamayacağım temiz bir iş çıkarmışlar.

Hiç yorum yok: